CME: konec reklamy na ČT1 schválen
Hlavní české politické strany se dohodly na zrušení televizních reklam na ČT1 ke konci letošního roku. Návrh by České televizi umožňoval si udržet 0,5 % reklamního času na menších kanálech ČT2 a ČT4 (Reuters). Česká televize má relativně malý podíl na českém trhu s TV reklamou blízko 5 % (roční tržby okolo 500 mil. Kč), zatímco většina tržeb pochází z hlavního kanálu ČT1. Je velice pravděpodobné, že by CME mohla získat asi 300 mil. Kč dalších tržeb, což by zvýšilo tržby mediální skupiny z ČR v roce 2012 asi o 6-7 %. Na druhou stranu je třeba zmínit, že CME souhlasí s platbou asi 100 mil. Kč národnímu fondu pro podporu české kinematografie. Celkově zprávu hodnotíme pozitivně.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Změna času - střídání času 2019, konec střídání času, letní a zimní čas
- CME: konec reklamy na ČT1 schválen
- CME: PS definitivně přijala návrh na konec reklamy na ČT1 a ČT24 od 1.1.2012
- CME: Senát vrátil poslancům novelu zákona o konci reklamy na ČT
- CME: Sněmovna posvětila zákon o konci reklamy v ČT - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
- CME GROUP (CME) - aktuální graf akcie CME GROUP (CME) v bodech
- Česká televize přestane vysílat reklamu na kanálech ČT1 a ČT24 o půlnoci z pátku na sobotu
- Prezident kývnul na odstranění reklamy z ČT1 a ČT24
- CME: Podíl TV Nova na sledovanosti, příspěvky do Státního fondu, reklama na ČT
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Charu Chanana, Saxo Bank
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti