Spot na středu
Limonáda má zřejmě inspirativní účinky a ještě navíc po ní rostou vlasy. Navíc si u ní můžete s výrobcem české napodobeniny Coca-Coly říct, že "když ji miluješ, tak není co řešit".
V Argentině se ovšem miluje nejen samotná limonáda, ale navzájem se (třeba u stolu) milují i všichni ti, kteří se jí napijí. Anebo je chlapec na návštěvě po požití H2oh! natolik pohotový, že i otci žádané dívky začnou růst z pleše samou radostí copánky?
Nevíme, jak inspirativní onen nápoj skutečně je, spot ale za zhlédnutí stojí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?