Výdaje na internetovou reklamu vzrostly
Vyplývá to ze statistiky AdMonitoring společnosti Mediaresearch. V samotném říjnu byl největším zadavatelem reklamy Vodafone s 10,8 milionu korun, následuje Hypoteční banka s devíti miliony a Česká spořitelna s utracenými téměř sedmi miliony korun. Nejvíce, téměř 62 milionů, do internetové inzerce investovali peněžní zprostředkovatelé, následují zadavatelé z oblasti motorových vozidel se 48 miliony Kč.
Nejvíce peněz v říjnu inkasoval Seznam.cz, který z takzvané display internetové reklamy získal 173,5 milionu korun, následuje Centrum Holdings se 77 miliony a Mafra s 64,5 milionu korun.
Ceníkové ceny jsou výrazně vyšší, než zadavatelé po slevách skutečně za reklamu zaplatí. Podle nedávného odhadu společnosti Centrum Holdings by letos měli zadavatelé za zobrazovanou reklamu vydat ve skutečnosti 1,5 miliardy korun. Za pět let by to měl být dvojnásobek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- OSVČ - přehled o příjmech a výdajích OSVČ
- Výdaje na internetovou reklamu vzrostly
- Výdaje na internetovou reklamu stouply
- Globální výdaje na reklamu letos mírně vzrostou a internet bude i nadále nejrychleji rostoucím médiem
- Výdaje na TV reklamu v ČR za 7M vzrostly o 15% na 18,7 mld. Kč
- Manažer pro internetovou reklamu a internetové odvětví - nabídka práce
- Manažer pro internetovou reklamu a internetové odvětví - nabídka práce
- Manažer pro internetovou reklamu a internetové odvětví - nabídka práce
- Reklama na Internetu - Internetová reklama na Kurzy.cz, Yauto.cz, Meteobox.cz, Studium.cz a Bydlet.cz
Prezentace
24.01.2025 Samsung ukázal svůj nejlepší telefon.
22.01.2025 5 tipů, jak proměnit interiér pomocí…
21.01.2025 Nejoblíbenější Xiaomi roku má nástupce.
Okénko investora
Ole Hansen, Saxo Bank
Zlato a stříbro zaznamenávají nové zisky s nástupem éry Trump 2.0
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Miroslav Novák, AKCENTA