Výdaje na internetovou reklamu vzrostly
Vyplývá to ze statistiky AdMonitoring společnosti Mediaresearch. V samotném říjnu byl největším zadavatelem reklamy Vodafone s 10,8 milionu korun, následuje Hypoteční banka s devíti miliony a Česká spořitelna s utracenými téměř sedmi miliony korun. Nejvíce, téměř 62 milionů, do internetové inzerce investovali peněžní zprostředkovatelé, následují zadavatelé z oblasti motorových vozidel se 48 miliony Kč.
Nejvíce peněz v říjnu inkasoval Seznam.cz, který z takzvané display internetové reklamy získal 173,5 milionu korun, následuje Centrum Holdings se 77 miliony a Mafra s 64,5 milionu korun.
Ceníkové ceny jsou výrazně vyšší, než zadavatelé po slevách skutečně za reklamu zaplatí. Podle nedávného odhadu společnosti Centrum Holdings by letos měli zadavatelé za zobrazovanou reklamu vydat ve skutečnosti 1,5 miliardy korun. Za pět let by to měl být dvojnásobek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?