MTV vydělává na reality show
Kostýmy znázorňující postavy z pořadu, který přináší zážitky skupiny osmi mladých Američanů a Američanek většinou italského původu zajímajících se jen o posilování, solária, módu, alkohol a diskotéky, letos patří v USA k nejpopulárnějším. Stanice tak může získat zajímavý podíl z téměř miliardy dolarů, jež dospělí Američané podle odhadů letos za kostýmy utratí.
Manažeři společnosti Viacom, jíž stanice MTV patří, přitom nenechali nic náhodě. Při schvalování kostýmu jedné z nejpopulárnějších postav Pařby v Jersey Shore, Nicole Polizziové známější pod přezdívkou Snooki, zcela vážně řešili délku sukně a výšku paruky. Snooki totiž kromě nepříliš ortodoxního vkusu v odívání proslula vysoko vyčesanými vlasy a sukněmi tak krátkými, že často více ukazují, než zakrývají. Kromě Polizziové posloužily jako vzor pro kostýmy ještě další dvě postavy show - svalovci Mike a Paul posedlí cvičením, solárii a snahou vypadat jak ze škatulky. V jejich případě se tvůrci kostýmů museli vypořádat s dokonalou imitací svalů a v případě Paula i jeho silně nagelovaným účesem.
Nemovitosti, reality - byty, domy
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
?