Kampaň na Era osobní účet pokračuje
Motto kampaně "Je snadné ulehčit si život. Era osobní účet." má zdůraznit hlavní výhody produktu, tedy jednoduché a otevřené bankovnictví. „Původní spot doplní nová část, která příběh zakončí. Hlavní představitelka v ní dostane to, co chtěla, stejně jako naši spokojení klienti,“ popsal Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Pod novou kampaní je podepsaná agentura Rust. Kampaň bude využívat televizní spoty, rozhlas, internet, tisk i venkovní reklamu. Tradičně dostanou prostor také webové stránky a bankomaty Poštovní spořitelny. Součástí kampaně bude zároveň přímé oslovení zákazníků formou direkt mailu a telemarketingu. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?