Analytici a CME: Když dva dělají totéž, výsledky si nemusí být ani podobné
„Trh s TV reklamou stejně jako ostatní média – s výjimkou Internetu – byl těžce zasažen ekonomickou recesí (pokles reklamy o 10 % a více), ale v některých zemích regionu SVE již vidíme první známky oživení,“ uvádí analytici České spořitelny Bártek, Krajhanzl, Kmínek a Kramule v červencovém akciovém výhledu na adresu mediálního CME. „Vedení společnosti je konzervativně optimistické ohledně vyhlídek na 2. polovinu letošního roku a očekává návrat výdajů na reklamním trhu na meziročně stejnou úroveň, zatímco my odhadujeme míru růstu mezi 0 a 3 %. Dvouciferný růst by se podle nás měl vrátit ke konci roku 2011 a 2012, díky cykličnosti reklamních výdajů,“ uvádí analytici ČS. Ti vidí v ročním horizontu akcii mediální společnosti na úrovni 33 dolarů a doporučují titul „kupovat.“ Mezi stinné stránky emise počítají analytici především relativně vysokou míru zadlužení, či vyšší míru rizika a volatility kvůli nejistotám na rumunském a bulharském trhu. Právě bulharskou bTV získalo CME nedávnou výměnou za ztrátové aktivity na ukrajinském trhu... CME vs. dva analytické týmy a přehled investčních doporučení čtěte na iPOINT |
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.08.2024 Tomáš Vranka z XTB: Stockpicking nebo ETF?
12.08.2024 Investování eur je pro Čechy výzvou,…
08.08.2024 SMC a ICT – tradingový fenomén roku 2024
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Zúčtování černého pondělí. Finanční krvácení za více než 4,6 bilionu korun
Ali Daylami, BITmarkets
Největší pokles na krypto trhu za poslední rok – co bude dál?
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty čeká divoké období. Čeká nás růst nebo pád cen?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Trhy zažívají černé pondělí. Další příležitost pro růst ceny zlata
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v srpnu snižuje sazby jen o 25 bodů a přeřazuje tak na nižší rychlost