Volvo se spojilo s „Twilight“ filmem
Na podporu filmu uvádí Volvo se svou agenturou Euro RSCG 4D soutěž „Lost in Forks“, kde mají účastníci šanci vyhrát automobil. V televizním spotu od Arnold Worldwide jsou bezpečnostní vlastnosti Volva navázány na scénář filmu. Dalším marketérem, který se snaží spojit s oblíbenou upírskou ságou, je Burger King.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Čokoláda jako luxusní zboží? Cena čokolády se může do konce roku zdvojnásobit
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla