Cannes Lions - dobré časy se vrací?
Na největším světovém reklamním festivalu roku se zvýšil i počet delegátů, přesná čísla ale organizátoři zatím nezvěřejnili. Z celého světa dorazilo 24242 přihlášek, z toho 55 českých. Počet všech přihlášek je tak téměř o dva tisíce vyšší než loni. Jako první byl vyhlášen Zadavatel roku (Unilever) a Mediální osobnost roku, který se stal zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg, který v Cannes vystoupí na samostatném semináři. Strategie bude z Cannes přinášet kontiuální zpravodajství v rámci online speciálu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?