Top 10 britských reklam s nejvíce stížnostmi
Pomyslné první místo získal plakát s nápisem „Zcela určitě existuje Bůh“. Advertising Stardards Authority je téměř padesátiletá organizace, a v její výroční zprávě je uvedeno, jak ASA a CAP (Committee of Advertising Practice) spolupracují při definici aktuálního regulačního systému. Loni se počet reklam, na které si někdo stěžoval, snížil o 10%, i když samotný počet se zvýšil o 9,6% na celkový počet 28 978 stížností. Drtivá většina stížností byla podána prostřednictvím online stránky ASA , průměrná doba vyřízení stížnosti je 13 dní.
Top 10 reklam s nejvíce stížnostmi
1. Křesťanská strana: „There definitely is a God“
2. Volkswagen: „Sometimes the only one you have to beat is yourself“
3. Home Pride: „So easy, even a man can do it“
4. Advanced Medical Institute: „Want longer lasting sex?“
5. Israeli Government Tourist Office: „Experience Israel“
6. British Humanist Association: „There's probably no God“
7. Kellogg: (reklama s mužem který zachrání pojízdný košík s dítětem jen aby z něj vytáhl cereálie)
8. Pfizer: „Rat poison“
9. SC Johnson: „Mummy, I want to poo at Paul's house“
10. Department of Health: stroke awareness ad
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.08.2024 Investování eur je pro Čechy výzvou,…
08.08.2024 SMC a ICT – tradingový fenomén roku 2024
05.08.2024 3 hlavní důvody aktuálního poklesu trhů
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Zúčtování černého pondělí. Finanční krvácení za více než 4,6 bilionu korun
Ali Daylami, BITmarkets
Největší pokles na krypto trhu za poslední rok – co bude dál?
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty čeká divoké období. Čeká nás růst nebo pád cen?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Trhy zažívají černé pondělí. Další příležitost pro růst ceny zlata
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v srpnu snižuje sazby jen o 25 bodů a přeřazuje tak na nižší rychlost