První ocenění PIAF udělena
Z celkového počtu 385 přihlášených reklam vybrala 33 vítězných příspěvků v deseti kategoriích. PIAF Grand Prix nebyla letos udělena. Na ostrově kreativity proběhlo v 16 hodin slavnostní udílení cen prvního ročníku mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Do deseti kategorií se přihlásilo celkem 385 reklam z 28 zemí světa. Z nich polovinu přihlásily české firmy a agentury, další část pochází ze zahraničí. Odborná porota zasedla ve čtvrtek ráno a po celý den hodnotila všechny soutěžní reklamy. V letošním prvním ročníku PIAF udělila celkem 33 ocenění. Každá kategorie získala jedno zlaté ocenění. Stříbrných cen udělila porota 11 a bronzových 12.
Mezi sedmnácti členy poroty byli především kreativní ředitelé mezinárodních agentur a držitelé řady ocenění. „Prezident poroty Tim Delaney v tomto smyslu instruoval porotce hned na začátku hlasování. Vyžadoval po porotcích, aby nesnižovali měřítko hodnocení. Nechtěl udělit ocenění reklamě, která by neobstála vedle výherních snímků z jiných světových festivalů,“ uvedl ředitel festivalu Marek Hlavica.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?