Havas a Euro RSCG pracují pro Yahoo!
Úkolem agentur je vytvořit největší penaltový rozstřel (online i offline), cílem je přivést více uživatelů na web Yahoo! během letošního mistrovství světa. Fotbaloví fanoušci budou mít příležitost soutěžit mezi sebou na sociálních médiích, dva uživatelé s nejlepšími výsledky z globálního žebříčku poletí do Rio de Janeira a zúčastní se reálného penaltového rozstřelu proti brankáři Davidu Seamanovi. Kromě toho dostanou také Yahoo! Sports Pass, který je opravňuje ke vstupu na 16 největších světových sportovních událostí během příštích čtyřech let, včetně příštího mistrovství světa ve fotbale v roce 2014 v Brazílii.
Havas a Euro RSCG budou realizovat také skutečné penaltové rozstřely po celém světě, akcí od Londýna po Jakartu se zúčastní i další známí brankáři. Chris Cassidy, viceprezident Yahoo! pro sport, zábavu a marketing, řekl: „Yahoo! chce být nadále v centru online dění, což toto léto bude určitě fotbal.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory