(Kurzy.cz)
EF CZ nabízí různé formy spolupráce
Finanční poradenství je v současné době více než slibně se rozvíjející obor. Všude přítomná ekonomická krize, která není ještě stále zažehnána, nutí lidi k zamyšlení, jak co nejefektivněji nakládat s vlastními finančními prostředky. Společnost EF CZ v tomto oboru nabízí možnost spolupráce i pro zájemce, kteří se nechtějí stát plnokrevnými finančními poradci.
Poradenství v oblasti financí se netýká pouze nejznámějšího produktu - životních pojistek, ale i například zcela běžného povinného ručení na automobily a dalších finančních produktů. Každý poradce by měl být odborníkem ve svém oboru, aby mohl klientům poskytnout ty nejkvalitnější služby. „Společnost EF CZ výrazně investovala do interních systémů a do motivace a školení poradců, na kterých zásadně stojí kvalita a vnímání celé firmy. Letos také budeme veškeré úsilí věnovat rozvoji nových obchodních kanálů,“ vysvětluje jednatel Tomáš Bartončík.
Makléřská firma EF CZ se rozhodla zdokonalovat své služby ještě dále. Každý finanční poradce musí být dobrým znalcem finančních produktů, které nabízí svým klientům. „Společnost se bude v letošním roce i nadále soustředit na nábor nových, profesionálních poradců. Těm máme co nabídnout. Po vstupu strategického partnera se kompletně změnil vzdělávací systém a především on-line aplikace pro poradce. Ta jim umožňuje 24 hodin nonstop sledovat vlastní produkci, manažerům pak i produkci týmu, proplacenost smluv, dlužné pojistné, storno smluv apod. Zároveň obsahuje motivační soutěže, které v reálném čase vyhodnocují, jak si ten či onen poradce stojí, kolik mu chybí např. k dosažení nového mobilního telefonu nebo notebooku,“ vysvětluje Tomáš Bartončík z makléřské společnosti EF CZ.
Důležitou součástí pro fungování kvalitní poradenské společnosti je mezistupeň, který v EF CZ nazývají „tipař“. Jeho činnost nevyžaduje hlubokou znalost finančních produktů jako u poradců, a proto je mnohými velice žádaná. Určená je pro nejširší veřejnost. Tuto práci lze vykonávat při svém hlavním zaměstnání či studiu. „Každý může společnosti doporučovat ze svého okolí potenciální zájemce o finanční služby. Většinou své známé či přátele. Kdo by nechtěl každý měsíc ušetřit na mobilním volání nebo na faktuře za elektřinu?“ Charakterizuje Petr Mikšíček (obchodní ředitel) formu takovéto spolupráce a zároveň maximální atraktivitu pro klienta.
„Ve chvíli, kdy si naši spolupracovníci vydělají řádově více než ve svém dosavadním zaměstnání, což se jim může podařit už po několika měsících, většinou se věnují práci pro EF CZ na plný pracovní úvazek,“ dokresluje pro ilustraci běžnou praxi Petr Mikšíček.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz