Bonaqua už nechce být Emotion
Všechny ochucené varianty minerální vody Bonaqua se budou prodávat pod jednotnou mateřskou značkou. Z trhu tak zmizí řada Bonaqua Emotion, která obsahovala příchutě bílá broskev s aloe vera a jablko s vlákninou.
Společnost Coca-Cola Slovenská republika se přívlastku Emotion zbavila, aby posílila základní značku Bonaqua. "Má z naší strany hlavní podporu, vzhledem k tomu, že pramení v pohoří Považský Inovec, je na slovenském trhu doma a spotřebitelé ji více znají," zdůvodnila změnu PR manažerka firmy Coca-Cola Zuzana Svobodová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Jaký je dnes státní svátek?
- Jaký je dnes mezinárodní den?
- Stravenky a mzda 2020 - Jsou pro vás stravenky výhodnější než zvýšení mzdy?
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Daňová přiznání - daňový kalendář 2021, kdy a co je potřeba udělat?
- 2025 - Rok 2025. Co nového bude v roce 2025 ve financích?
- Měřítko - měřítko mapy. Co znamená měřítko na mapě a kolik kilometrů v reálu je jeden centimetr na mapě
- Bavič Petr Martiňák je na dně: Novou rodinu už nechci
- Coca-Cola už nechce být čistidlem
- Solární dotace: Stát už roky přichází o stamiliony! Žádný úřad je nechce vymáhat
- Brexit: Vypadá to, že EU už Británii ani nechce, některých jednání se už nebude účastnit
- Konec vládní krize? Šmarda už nechce být ministrem kultury
Prezentace
29.01.2025 Xiaomi má nový bestseller. Je extrémně nadupaný a
28.01.2025 České firmy stále častěji místo banky…
24.01.2025 Samsung ukázal svůj nejlepší telefon.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Výprodej v technologickém sektoru: na kolena ho srazil výkonný model umělé inteligence z Číny
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Čínský AI start-up drtí americkou konkurenci, akcie se propadají
Ole Hansen, Saxo Bank
Zlato a stříbro zaznamenávají nové zisky s nástupem éry Trump 2.0
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Miroslav Novák, AKCENTA