Olympiáda zvýšila zájem o deník Sport
Informovala o tom Unie vydavatelů s odvoláním na údaje zveřejněné Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR. U ostatních deníků k zásadním změnám nedošlo, lednovým číslům zhruba odpovídá i celkový průměr února, kdy si čtenáři denně rozebrali 1,234 milionu výtisků.
"Ze zájmu o uvedený deník (Sport) je patrné, že zpravodajství v tisku se tak účinně prosadilo v konkurenci televize, internetu a dalších informačních kanálů, a že lidé novinovému zpravodajství stále důvěřují," uvedla ve zprávě Unie vydavatelů. Meziročně ovšem prodej novin stále klesá, v lednu i v únoru šlo o zrhuba desetinový propad proti roku 2009.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz