www.multimarket.cz – první skutečný internetový supermarket (13.4.2009)
www.multimarket.cz – první skutečný internetový supermarket
Společnost Euroservis CZ dnes oficiálně zahajuje činnost internetového obchodu www.multimarket.cz , který v první fázi nabízí potravinářské a drogistické zboží. Obchod poskytuje více než 2500 druhů zboží. Jedná se o sortiment srovnatelný s kamennými obchody - pečivo, sýry, jogurty, trvanlivé zboží, nealkoholické nápoje, pivo, víno, veškeré drogistické zboží. Nabízené zboží je odebíráno přímo od známých výrobců a významných distributorů, například : Danone, Plzeňské Pivovary, Vinné sklepy Valtice atd..
Multimarket zajišťuje dovoz zboží až do místa bydliště nebo na místo, které si zákazník určí. V počáteční fázi projektu na území Prahy a nejbližšího okolí.
“Naše společnost hledala nové možnosti podnikání, proto jsme se zaměřili na oblast internetu a na základě mnoha průzkumů jsme se rozhodli pro prodej zboží a služeb. Nejdříve jsme se rozhodli nabídnout potraviny a drogistické zboží, kde vidíme velkou příležitost” řekl Pavel Kocourek, ředitel společnosti Euroservis CZ.
www.multimarket.cz bude vydatně podporován silnou mediální kampaní, a to na vybraných serverech a portálech, v rádiích a prostřednictvím direct mailů, které budou zasílány potenciálním zákazníkům.
Na adrese www.multimarket.cz najdete přehlednou aplikaci, která nabízí kompletní informace o zboží, včetně fotografií veškerého zboží, jeho stručnou charakteristiku, základní informace o složení a cenu. Na stránkách aplikace je umístěn katalog zboží, který je rozdělen do základních kategorií – potraviny, nápoje, drogerie a trafika. Po kliknutí myší na některou z kategorií se nabídnou skupiny konkrétních výrobků, ze kterých je již možné vybírat nákup.
“Chceme nabízet naše služby především aktivním, zaneprázdněným lidem, kteří často pracují s internetem, jsou zvyklí nakupovat na síti a nemají čas nebo chuť nakupovat v běžných obchodech. Nákup prostřednictvím internetu je pohodlný, můžete objednat zboží v kanceláři nebo doma, ušetříte čas, peníze a také se vyvarujete stresů, navíc přivezeme zákazníkovi těžký nákup až do domu. Pro naše stálé zákazníky nabízíme zajímavý věrnostní systém a objemový motivační systém s výraznými výhodami“ dodává Pavel Kocourek.
Součástí nabídky Multimarketu budou také prodejní akce, tipy a informace z oblastí, které s potravinami souvisí. Například odkazy na stránky receptů a zdravé výživy.
www.multimarket.cz pracuje s vlastní aplikaci, na jejíž přípravě se aktivně podílel jeho realizační tým spolu s marketingovými odborníky. Skladové hospodářství je zabezpečeno kvalitním skladovým a účetním softwarem, který je aktivně propojen s internetovou prodejní aplikací. Aplikace pracuje na dvou serverech, z nichž jeden je umístěn v prostorách firmy a druhý server je umístěn na páteřní lince u providera a propojeny jsou prostřednictvím dvou pevných linek .
Veškeré zboží je uskladněno v centrálním skladu v Praze. Objednávky jsou přijímány 24 hodin denně. Vybrané zboží je distribuováno v pracovní dny od 10,00 do 22,00 hodin, v sobotu od 10,00 do 14,00 hodin, a to po uplynutí 199 minut od potvrzení objednávky nebo podle času, který nejlépe vyhovuje klientovi. Objednávky přijaté do 18.00 hodin se rozvážejí ještě týž den, objednávky přijaté později následující pracovní den či sobotu. V případě zájmu zákazníků je Multimarket přípraven rozšířit čas distribuce. Za dodání zboží nad 600,- Kč se neúčtují žádné další poplatky (do 600,- Kč je stanoveno dovozné 150,- Kč). Distribuce je zajištěna vlastními vozy MAZDA E 2200. Tyto vozy jsou vybaveny izotermickými nástavbami s potravinářským atestem a chladícími agregáty.
“Distribuce je pro nás klíčová. Na rozdíl od jiných společností budeme dodržovat nejpřísnější hygienické normy, a to již od skladování až po předání nákupu, abychom klientům zajistili maximální kvalitu služeb. Například není možné přepravovat některé potraviny ve stejném prostoru jako jiné potraviny nebo drogistické zboží. Z důvodu zabezpečení hygienických norem používáme speciální přepravní boxy s atestem EU pro přímý styk s potravinami ” dodává Pavel Kocourek.
Projekt, který dnes zaměstnává 17 lidí, je financován především z vlastních zdrojů. V současné době se výše investice blíží 10 milionům Kč. Předpokládané marketingové výdaje do konce roku 2001 představují další částku ve výši přibližně 7 milionů Kč. “Zatím neplánujeme oslovení strategických investorů, jak je tomu běžné u jiných internetových projektů. Jsme přesvědčení, že máme životaschopný projekt, který může vrátit investici, kterou jsme do něj vložili.” poznamenává Pavel Kocourek.
Cílem Multimarketu je stát se největším internetovým obchodem nabízejícím potravinářské a drogistické zboží, dále rozšiřovat sortiment a expandovat do dalších velkých měst v České republice. V následujících měsících budou představeny další vylepšení www.multimarket.cz, předpokládají se i jiné jazykové mutace a WAP verze.
V Praze 19. 4. 2001
Kontakt :
Mgr. Martin Hamšík
Matthew & Co.
Bělohorská 33
Praha 6
Tel.: 0602/568 654
Email : martin.hamsik@matthew.cz
Tisková zpráva je k dispozici na adrese www.multimarket.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
05.12.2024 K nejprodávanějšímu telefonu sezony tablet zdarma.
28.11.2024 Nejlepší chytré hodinky na světě jsou Samsung.
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Černý pátek skončil, spotřebitelé utráceli více přes e-shopy, tržby v kamenných obchodech klesly
Štěpán Křeček, BHS
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory