Prodej deníků v lednu klesl
Meziročně prodaný náklad klesl téměř o desetinu, nejprodávanějším deníkem zůstal Blesk. Informovala o tom Unie vydavatelů s odvoláním na údaje zveřejněné Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.
"Statistika prodeje denního tisku ale ukazuje na částečné oživení trhu s deníky," uvedl k výsledkům ředitel Unie vydavatelů Jozef Šabľa. Upozornil na zpomalení tempa poklesu, v prosinci se totiž prodaný náklad deníků snížil proti listopadu o 4,6 procenta. Poukázal také na to, že u titulů Aha!, Sport a Právo byl lednový prodej téměř stejný jako o měsíc dříve.
Rozdílný trend ABC ČR zaznamenala ve vývoji jednotlivých typů prodeje deníků. Zatímco pultový prodej v lednu proti předchozímu měsíci klesl o méně než 0,7 procenta, u ostatního prodeje deníků statistiky vykazují snížení až o pětinu a u předplatného o 3,1 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz