Product placement ve sněmovně prošel
Dále má podnikatelům ulevit od poplatků za televizní a rozhlasové vysílání. Návrh nyní dostane k posouzení Senát. Novela by měla umožnit, aby se v televizních filmech a seriálech objevovaly výrobky konkrétních značek jako reklama. Tyto předměty by se objevovaly jako přirozená součást děje. Divák by na tuto formu reklamy měl být upozorněn v titulcích. Výjimku v propagaci budou mít tabákové výrobky a léky na předpis. Reklama také nesmí být v pořadech pro děti.
Díky novele by se také měly podnikatelům snížit poplatky za Českou televizi a rozhlas. Podnikatelé by už nově nemuseli platit zvlášť za každý mobilní telefon, který příjem vysílání umožňuje, ale platili by za všechny pouze jeden poplatek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?