Velkým televizím klesla sledovanost
V prosinci si polepšily jen stanice ČT4 a ČT24 a program Nova Cinema. Vyplývá to z výsledků měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) provedla společnost Mediaresearch.
Nova Cinema zaznamenala dobré výsledky především v posledním loňském týdnu, uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová. Průměrný podíl stanice na sledovanosti dosáhl 3,01 procenta, za celý měsíc to bylo 2,04 procenta. "Nejsledovanějším pořadem byl seriál Kobra 11 IX s podílem na sledovanosti za 8,35 procenta. Úspěch zaznamenal i americký film Muži v černém vysílaný 30. prosince s sharem 7,65 procenta," dodala Fričová. Hlavní program TV Nova zaznamenal úspěch díky silvestrovskému Mejdanu roku z obýváku. V konkurenci ostatních televizních stanic si nabídku nejsledovanější komerční stanice vybralo jako večerní program 46,15 procenta diváků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
05.08.2024 3 hlavní důvody aktuálního poklesu trhů
30.07.2024 Jak funguje index relativní síly (RSI) v akciích?
29.07.2024 Investování eur je pro Čechy výzvou,…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty čeká divoké období. Čeká nás růst nebo pád cen?
Štěpán Křeček, BHS
Cestovní ruch hlásí lepší výsledky než před pandemií. Pomohlo Mistrovství světa v ledním hokeji
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Trhy zažívají černé pondělí. Další příležitost pro růst ceny zlata
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Příležitosti a výzvy pro investory. Reposazba na úrovni 4,5 %
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v srpnu snižuje sazby jen o 25 bodů a přeřazuje tak na nižší rychlost
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři