PIAF s mediálními partnery
Nový mezinárodní festival reklamy, který proběhne v květnu v Praze, oznámil navázání spolupráce s odbornými médii ve většině evropských zemí. Mediální zastoupení PIAF v zahraničí je uzavíráno na exkluzivní bázi. Partneři mají přednostní přístup k informacím a volnou akreditaci na všechny festivalové akce. Odborným mediálním partnerem festivalu v České republice je časopis Strategie. S šéfredaktory odborných evropských medií se počítá i pro případné první kolo hodnocení prací (pre-selection). Pořadatelé v současnosti finalizují složení mezinárodní odborné poroty a zahraničních osobností, které vystoupí na doprovodném programu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři