PIAF s mediálními partnery
Nový mezinárodní festival reklamy, který proběhne v květnu v Praze, oznámil navázání spolupráce s odbornými médii ve většině evropských zemí. Mediální zastoupení PIAF v zahraničí je uzavíráno na exkluzivní bázi. Partneři mají přednostní přístup k informacím a volnou akreditaci na všechny festivalové akce. Odborným mediálním partnerem festivalu v České republice je časopis Strategie. S šéfredaktory odborných evropských medií se počítá i pro případné první kolo hodnocení prací (pre-selection). Pořadatelé v současnosti finalizují složení mezinárodní odborné poroty a zahraničních osobností, které vystoupí na doprovodném programu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?