Portugalci propagují korek
Sponzorem globální kampaně je Portugalská korková asociace Apcor. V současné době shromáždila nabídky agentur na regionální řešení kampaně, kterou nazvala Intercork. Největší zájem má přitom o britský, americký, francouzský, italský a německý trh. Kampaň má oslovit tři cílové skupiny: spotřebitele, vinný průmysl a média. Cílem je podle asociace posílit postavení korku zejména na úkor rostoucí poptávky po kovových šroubovacích uzávěrech. Kampaň by měla být postavena na dvou hlavních tématech: na výhodách uzavírání vinných láhví korkovými špunty a na významu pěstování korkových lesů pro zachování biodiverzity. Doplňkovým komunikačním tématem bude využití korku jako stavebního materiálu a materiálu určeného pro dekorace. Tuto část kampaně povede asociace hlavně v Číně, Spojených arabských emirátech, Německu, Rusku a Japonsku.
Rozhodnout o vítězných agenturách, které povedou kampaně na jednotlivých trzích, chce asociace v lednu. Portugalsko je zdrojem poloviny světové produkce korku. Korek tvoří 70 procent jeho exportu a odhadem 16 procent jeho zahraničních příjmů. Intercork je zcela největším komunikačním projektem asociace v historii Portugalské korkové asociace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky