Portugalci propagují korek
Sponzorem globální kampaně je Portugalská korková asociace Apcor. V současné době shromáždila nabídky agentur na regionální řešení kampaně, kterou nazvala Intercork. Největší zájem má přitom o britský, americký, francouzský, italský a německý trh. Kampaň má oslovit tři cílové skupiny: spotřebitele, vinný průmysl a média. Cílem je podle asociace posílit postavení korku zejména na úkor rostoucí poptávky po kovových šroubovacích uzávěrech. Kampaň by měla být postavena na dvou hlavních tématech: na výhodách uzavírání vinných láhví korkovými špunty a na významu pěstování korkových lesů pro zachování biodiverzity. Doplňkovým komunikačním tématem bude využití korku jako stavebního materiálu a materiálu určeného pro dekorace. Tuto část kampaně povede asociace hlavně v Číně, Spojených arabských emirátech, Německu, Rusku a Japonsku.
Rozhodnout o vítězných agenturách, které povedou kampaně na jednotlivých trzích, chce asociace v lednu. Portugalsko je zdrojem poloviny světové produkce korku. Korek tvoří 70 procent jeho exportu a odhadem 16 procent jeho zahraničních příjmů. Intercork je zcela největším komunikačním projektem asociace v historii Portugalské korkové asociace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Největším Portugalcem je Salazar
- Ministrům financí eurozóny bude předsedat Portugalec
- Portugalci propagují korek
- Portugalci přišli o čtyři státní a církevní svátky
- Novým předsedou EK bude Portugalec Barroso
- Novým viceprezidentem Evropské centrální banky bude Portugalec Constancio
- Portugalci budou stávkovat proti úsporám a škrtům (24.11.2010)
- Akciový výhled 7. 4.: Býk není Portugalec! (+ ČEZ, F, banky)
- Poláci bijí Američany 2:0, Portugalci mají namále
- Portugalci zruší v rámci úsporných opatření čtyři svátky
- Portugalci zůstali ve hře, když porazili Rusy 2:0
- Portugalci volí nový parlament
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?