Senátor chce snížit hlasitost reklamy
Informovala o tom americká média. Podle Whitehouse by Federální komise pro komunikaci (FCC) měla po případném schválení právní normy od televizí v USA vyžadovat, aby reklamní vstupy nebyly hlasitější než programy.
"Každý den jsou miliony Američanů napadány abnormálně hlasitými reklamami v televizi," uvedl Whitehouse. Podle FCC se od roku 2002 nejvíce stížností televizních diváků týká právě hlasitosti reklamy. Podle mnoha televizních společností je ovšem hlasitost reklamy dána celou řadou faktorů, které údajně nedokážou ovlivnit. Reklamy prý většinou nejsou vysílány hlasitěji než ostatní programy, jde údajně o subjektivní vjem diváka. K odlišnému vnímání prý dochází také tím, že reklamní bloky jsou zařazovány do přerušeného programu, který byl nastaven na jinou zvukovou hladinu. Navíc za hladinu zvuku ve spotu odpovídá dodavatel reklamy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.11.2024 Nejlepší chytré hodinky na světě jsou Samsung.
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Zmatek na ropném trhu. Jak se promítne do cen pohonných hmot?
Ali Daylami, BITmarkets
Mgr. Timur Barotov, BHS
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory