La Tribune chystá změny
List s nákladem 75 tisíc výtisků plánuje v příštím roce ušetřit 6,5 milionů eur. Letos deník hospodařil se ztrátou 14 milionů eur. Kromě přechodu na formát tabloidu deník ukončí vydávání sobotního vydání a chystá se snížit distribuční náklady. Vycházet bude zato na místo stávajících 32 na 40 stranách. Změny připravuje i v online a mobilní verzi. Například aplikaci iPhonu pro svou mobilní verzi chystá poskytnout ke stažení zdarma a zdarma se také chystá posílat upozornění na své zpravodajství do mobilů. Plný digitální obsah naopak zpoplatní jak na webu, tak pro mobilní verzi. Další novinkou bude možnost stáhnout si noviny už večer před jejich vydáním na internetu za poplatek 1,59 euro. Změny deník spustí od ledna. „Rok 2010 bude rokem změn. Počítáme, že digitální médium se stane alternativou tištěné verze i novým modelem distribuce,“ uvedl generální ředitel listu Alain Weill.
Teprve před rokem přitom list La Tribune prošel grafickým redesignem. Tehdy dostal nové logo, typografii, barvy, navigaci a změny pro inzerci a svůj formát naopak zvětšil. Tehdejší redesign na tzv. berlínský formát uplatňovaný například deníky The Guardian nebo Le Monde, tehdy připravilo studio García Media, které bylo i autorem letošního redesignu německého Handelsblattu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets