Nike se připojila k projektu RED
Prodejce sportovního oblečení společnost Nike se připojila k projektu RED. Pro kampaň si zvolila motto „Lace Up. Save Lives“. V obchodech Nike a u vybraných maloobchodníků po celém světě se tak budou prodávat červené tkaničky s mottem projektu. Celý zisk odvede prodejce sportovního oblečení a obuvi na konto Globálního fondu pro boj s AIDS. Společnosti, jejichž produkty jsou označeny známkou (Product)RED, přispívají výrazným procentem z prodeje nebo částí zisku z tohoto produktu do Globálního fondu, ze kterého jsou financovány programy proti AIDS v Africe s důrazem na zdraví žen a dětí. Mezi partnery projektu patří např. Apple, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell a Starbucks.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Bankovní rada ČNB v září opět snížila úrokové sazby o 25 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři