Nová platforma k měření reklamy
Výzkumná společnosti Information Resources Inc. představila novou platformu pro měření efektivity online reklamy a její vliv na offline prodeje. Služba vznikla ve spolupráci s výzkumnými společnostmi comScore, Dynamic Logic a [x+1], a společnostem z oblasti baleného zboží, retailu a zdravotnictví a umožňuje měřit efektivitu online kampaní. ComScore a Dynamic Logic nabízejí proprietární metody trasování a zlepšování efektivity online reklamy, například vytvořit spotřebitelské profily a učinit odhady návratnosti. Služba IRI umožňuje společnostem analyzovat chování spotřebitelů online a doručit jim reklamu na více webech. Podobný pokus učinil již v roce 2003 Yahoo a ACNielsen, když uvedli program Consumer Direct.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.01.2025 Samsung ukázal svůj nejlepší telefon.
22.01.2025 5 tipů, jak proměnit interiér pomocí…
21.01.2025 Nejoblíbenější Xiaomi roku má nástupce.
Okénko investora
Ole Hansen, Saxo Bank
Zlato a stříbro zaznamenávají nové zisky s nástupem éry Trump 2.0
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Miroslav Novák, AKCENTA