Roger Moore oceněn za kampaň
Cenu získal za účast v kampani proti prodeji speciality foie gras, vyráběné z husích a kachních jater, píše agentura Reuters. Dvaaosmdesátiletý Moore se do kampaně zapojil před třemi lety, když namluvil dokument organizace PETA, který zachycoval drastické zacházení s opeřenci určenými k výrobě této pochoutky. Foie gras, v překladu zbytnělá játra, se získávají překrmováním hus nebo kachen, kterým je zároveň zabraňováno v pohybu. Tento způsob výroby je ve Francii chráněn jako kulturní památka, v Anglii je naopak zakázán. Prodej této speciality ale v Anglii zakázán není.
Moore v minulosti napsal britským zákonodárcům ve snaze dostat ji pryč z prodejních pultů. Propůjčil také svoji tvář reklamní kampani poukazující na drastický způsob výroby foie gras, která se v médiích objevila se sloganem "týrání v konzervě".
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory