FN Motol s audiovizuálním projektem
Projekt Medicacom společnosti Onyx Company Vision odstartuje koncem listopadu ve Fakultní nemocnici Motol. V čekárnách ambulancí a halách, kde je očekáván velký počet lidí, bude nainstalováno více než 120 LCD obrazovek. Dvouhodinová programová smyčka bude aktualizovaná každý týden, pro aktuální informace pro pacienty může nemocnice využít online fulltextovou spodní lištu. „Vzhledem k tomu, že naše společnost je taktéž investorem celého projektu, bude do vysílání zařazena i reklama,“ řekla ředitelka společnosti Onyx Company Vision Gabriela Bártíková. Podle tiskové mluvčí FN Motol je průměrná doba strávená v čekárnách zhruba dvě hodiny. V roce 2010 je projekt Medicacom připravován i pro další, zejména fakultní nemocnice v České republice.
Efektivitu sítě obrazovek si nechala otestovat konkurenční společnost Mediapharma, která provozuje 800 obrazovek po celé ČR. Výsledky výzkumu prokázaly, že televizní vysílání v čekárnách sleduje více než 70 % návštěvníků. Z dat dále vyplývá, že spontánně si vybaví pořad či reklamní spot až 40 % osob, recall reklamy je 30 až 44 %. Podrobnější informace a data průzkumu najdete v příštím vydání Strategie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?