Do Makra i s dětmi
Makro rozhodnutí zdůvodnilo tím, že chce vyjít vstříc podnikatelům, kteří kvůli krizi šetří náklady a nákupy pro své živnosti si pořizují sami. Makro v ČR provozuje 13 velkoobchodních center a má přes 800 tisíc registrovaných zákazníků z řad podnikatelů, zejména obchodníků a firem podnikajících v gastronomii.
"Živnostníci zejména v oblasti nezávislého maloobchodu omezují výrazně náklady včetně počtu zaměstnanců. Z toho důvodu také stále častěji zajišťují nákupy potřebného zboží sami, a proto jim nabízíme možnost alespoň v neděli nakupovat i s dětmi, a nemusí si tak zajišťovat hlídání," sdělil generální ředitel společnosti Makro Axel Hluchy.
Do velkoobchodů Makro nyní mohou z bezpečnostních důvodů pouze děti starší dvanácti let, a to kvůli ruchu v prodejnách, které nabízejí zboží ve velkých baleních, jako jsou kartony, přepravky či palety. "Zboží se přijímá od dodavatelů nejen v noci, ale i po celou dobu prodeje, a v podstatě okamžitě se rozváží vysokozdvižnými vozíky do jednotlivých oddělení, kde je zakládáno do prodejních regálů, nebo celé palety se skladují ve vyšších patrech regálů," uvedla mluvčí prodejen Makro Romana Nýdrle Pašková. Dodala, že v předvánočním období prodejny Makro zvýší bezpečnostní opatření.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets