Nový obsah a identita kanálů NBC
TV: Na základě průzkumu provedla společnost investici v řádech milionů dolarů do repositioningu svých pěti klíčových televizních kanálů. Název a logo každého z kanálů získaly nový design. Jde o kanály Universal Channel, krimi kanál 13th Street Universal, sci-fi program SyFy Universal, ženský Diva Universal a filmový Studio Universal. Zároveň se mění název divize společnosti NBC Universal’s Global Networks na Universal Networks International. Tato divize zajišťuje program pro 150 milionů diváků po celém světě. NBC podpoří repositioning svých pěti značek novým a původním obsahem. Investice do vlastní tvorby vyústí v premiéru nových pořadů, které se na kanálech SyFy a 13th Street Universal objeví v říjnu 2010. Revitalizace značek je součástí právě probíhající expanze společnosti Universal Networks International. Expanze, původně nastartovaná koupí společnosti Sparrowhawk v roce 2007, spouští po celém světě nové televizní kanály, jejichž počet se z původních 14 v roce 2007 vyšplhal na 70 v roce 2009. Prioritou stále zůstává zavedení digitálního vysílání ve všech klíčových platformách a zvýšení počtu kanálů Universal Networks International na 100 v roce 2010.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?