Obchodníkům začínají Vánoce
Hlavní vlnu vánočních prodejů obchodní řetězce odstartují ve druhé polovině října. Mnozí obchodníci letos plánují více slevových akcí, protože se obávají, že Češi kvůli dopadům hospodářské krize budou v předvánočním období méně utrácet.
Prodej vánočního sortimentu na začátku října odstartovaly zřejmě jako první v Česku diskontní prodejny Lidl, které zákazníkům nabízejí například speciální vánoční balíček s čokoládovými figurkami, vánoční želé či adventní kalendář. Prvních několik vánočních položek minulý týden do své nabídky zařadily i hypermarkety Globus. Další obchodníci nyní finišují s přípravami předvánočního prodeje. Ve druhé polovině října jej zahájí například obchodní řetězce Tesco a Albert.
Zatímco v uplynulých letech prodejny vánoční atmosférou ožívaly ve stále větším předstihu, aby obchodní řetězce co nejvíce zužitkovaly vánoční nákupní horečku, v letošním roce obchodníci start předvánočních nákupních kampaní na dřívější termíny neposunuli.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz