Publicis koupí agenturu Razorfish
Firmy Publicis a Microsoft rovněž podepsaly dohodu o prohloubení spolupráce v oblasti digitální reklamy. Publicis je již nyní v digitální reklamě jedničkou a Razorfish představuje jeho největší konkurenci. Digitální reklama je jediným sektorem reklamního průmyslu, který vykazuje růst i v době světové hospodářské krize.
Publicis v závěrečném boji o převzetí Razorfish zvítězila nad britským konkurentem WPP a japonským rivalem Dentsu. "Cena byla výsledkem aukčního procesu," řekl generální ředitel Publicisu Maurice Levy. Dodal, že neplánuje žádné další akvizice takovéhoto rozsahu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Čokoláda jako luxusní zboží? Cena čokolády se může do konce roku zdvojnásobit
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla