Playboy prohloubil ztrátu
Ke zhoršení hospodaření přispěl slabý výkon televizní a časopisové divize a náklady na restrukturalizaci, které vyrovnaly i snížení nákladů. Příjmy klesly na 62,2 milionu dolarů z loňských 73,4 milionu dolarů. Výsledky firmy zaostaly za odhady analytiků. Tržby domácí televizní stanice se propadly o 14 procent.
Playboy očekává obtížné období pro své mediální aktivity i v druhé polovině roku, mimo jiné i kvůli slabému zájmu o reklamu vlivem ekonomické recese. Ve třetím čtvrtletí předpokládá firma pokles reklamních stránek v časopise Playboy o 47 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets