Prazdroj představí repliky epopeje
Právě na 14. července připadá 70. výročí Muchova úmrtí. Obecně známá díla Alfonse Muchy jsou často užívána v reklamě a zdobí mnohé upomínkové předměty. Jedním z posledních užití v reklamě jsou televizní spoty propagující plzeňské pivo, v nichž herec představující Muchu tvoří právě epopej. Společnost Pilsner Urquell nechala pro přípravu reklamy vytvořit kopie čtyř pláten z tohoto cyklu: Apoteóza z dějin Slovanstva, Štěpán Dušan Srbský a jeho korunovace, Jiří z Poděbrad, král obojího lidu a Mont Athos (Svatá hora). Na kopiích pracoval tým filmových malířů pod vedením filmového architekta Martina Vačkáře. Kopie mají rozměry přibližně pět krát pět metrů, které odpovídají originálům. Vznikaly metodou používanou v případě, že je nutné vytvořit kopii tak, že i z blízka vypadá věrohodně. Nejprve fotograf pořídil digitální snímky originálů, poté byly fotografie vytištěny na rozměrná plátna.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets