Magazín SuperKšeft
Jedná se o novou mediální platformu, díky které mohou sami zákazníci určovat cenu, kterou zaplatí za vysněné zboží. Zadavatelům zase nabízí netradiční způsob prezentace značky, podporu prodeje a upoutání pozornosti. Principem magazínu je aukce nových značkových produktů, které se široké veřejnosti nabízí za bezkonkurenčně nízkou vyvolávací cenu. Dražba probíhá v průběhu desetidenní lhůty od vydání jednoduchým principem zasílání SMS.
Magazín SuperKšeft těží ze své široké distribuce, každý měsíc vychází jako příloha deníku Blesk. První vydání bylo distribuováno v nákladu 700 tisíc kopí na konci května. Tištěnou podobu doplňuje webový portál Superkšeft.cz a prezentace na teletextu TV Prima. Magazín SuperKšeft je v době vydání aktuálního čísla podporován televizní a rozhlasovou reklamní kampaní v TV Nova nebo na rádiích Impuls, Frekvence 1, Blaník a City. „SuperKšeft je speciálně vytvořena pro pomoc maloobchodním řetězcům a značkovým prodejcům vypořádat se se současnou recesí porozuměním změn zákaznického chování,“ říká o SuperKšeftu zakladatel a ředitel Lior Weintroub. Česká republika je první zemí, kde byl koncept magazínu představen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets