Maratonec sází na aktivitu
Výhody syrovátkových bílkovin, které jsou obsaženy v novém Maratonci, komunikuje kampaň s mottem „Běhat může začít každý“, připravená agenturou Euro RSCG. Tváří kampaně, která cílí na aktivní populaci ve věku 18 až 40 let, se stal vytrvalostní běžec Miloš Škorpil. Na stránkách Maratonec.cz, které jsou hlavní částí kampaně, naleznou návštěvníci informace o zdravém životním stylu a galerii oblíbených běžeckých tras. Na květen a červen je připravena spotřebitelská soutěž Kilometry s Maratoncem, na červen je naplánována instore podpora nového produktu v Tesku, Globusu a Kauflandu, ochutnávky proběhnou v rámci Mezinárodního pražského maratonu. PR podpora Maratonce poběží následujících šest měsíců.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejlepší okamžik na tankování? Připlatíme si v létě za benzín i naftu?
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla