Dočká se Herald lepších časů?
,,Věříme v budoucnost tisku," tvrdí vydavatel deníku Stephen Dunbar-Johnson, ,,obtížné období již bude brzy za námi. Už se dostáváme do dobré pozice." Jeho slova potvrzuje počet prodaných výtisků. Ten vzrostl od roku 2003, kdy International Herald Tribune plně přešel do rukou The New York Times, o deset tisíc výtisků na celkových 42 073.
Globálně působící deník vychází již 122 let. Čtenářům více než ve 180 zemích světa se od roku 2003 představuje jako globální vydání listu The New York Times. Toto spojení mu umožňuje přebírat to nejlepší z vydání mateřského listu a zároveň v pařížské a hongkongské redakci připravovat vlastní materiály. ,,Jde o obsah, o globální pohled," shrnuje Dunbar-Johnson silnou stránku International Herald Tribune, který denně vychází v evropské i asijské mutaci.
V zájmu posílení své pozice na trhu nyní deník vsadil na novou grafickou tvář. Pozměnil nejen logo, ale také celkovou úpravu listu směrem k větší přehlednosti a vzdušnosti. Sobotní vydání obsahuje více informací ze světa kultury. Zadní stranu pak deník plně věnuje ekonomickému zpravodajství. Chce se tak více vymezit vzhledem ke konkurenci, kterou představují deníky The Wall Street Journal a Financial Times.
E15: Blýská se deníku International Herald Tribune na lepší časy? (20. 4. 2009)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets