Filharmonii Brno propaguje černý voříšek
Fotografie psa je součástí nového vizuálního stylu, který vzešel z výběrového řízení. Orchestr má také nové logo, které nahradilo značku používanou přes 40 let. Připravují se další změny a novinky, řekl dnes novinářům ředitel David Mareček.
Nové logo spojuje české jméno orchestru a jeho anglický ekvivalent Brno Philharmonic. "To byl náš požadavek. Mnoho času trávíme v zahraničí a nebylo pro nás příliš výhodné mít dvě různá loga," uvedl manažer filharmonie Robert Hanč. Vítězný návrh je neokázalý, jedinou zvláštností je odpoutání teček od písmen i, které tak tvoří nad nápisem samostatný grafický prvek.
Novému logu a vizuálnímu stylu přizpůsobí filharmonie všechny své propagační materiály, od vizitek až po plakáty a programové katalogy. Celkem orchestr za změny zaplatil asi 200 tisíc korun. Pro příští sezonu vybrali výtvarníci jako hlavní motiv plakátů psa. "Myslíme si, že tento motiv odpovídá sloganu sezony, který zní Klasická hudba pro každého," uvedl spoluautor návrhu Tomáš Machek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Ali Daylami, BITmarkets