Filharmonii Brno propaguje černý voříšek
Fotografie psa je součástí nového vizuálního stylu, který vzešel z výběrového řízení. Orchestr má také nové logo, které nahradilo značku používanou přes 40 let. Připravují se další změny a novinky, řekl dnes novinářům ředitel David Mareček.
Nové logo spojuje české jméno orchestru a jeho anglický ekvivalent Brno Philharmonic. "To byl náš požadavek. Mnoho času trávíme v zahraničí a nebylo pro nás příliš výhodné mít dvě různá loga," uvedl manažer filharmonie Robert Hanč. Vítězný návrh je neokázalý, jedinou zvláštností je odpoutání teček od písmen i, které tak tvoří nad nápisem samostatný grafický prvek.
Novému logu a vizuálnímu stylu přizpůsobí filharmonie všechny své propagační materiály, od vizitek až po plakáty a programové katalogy. Celkem orchestr za změny zaplatil asi 200 tisíc korun. Pro příští sezonu vybrali výtvarníci jako hlavní motiv plakátů psa. "Myslíme si, že tento motiv odpovídá sloganu sezony, který zní Klasická hudba pro každého," uvedl spoluautor návrhu Tomáš Machek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets