(Kurzy.cz)
CME: Ceny TV reklamy stouply jen o jednotky procent
Podle deníku E15 se komerčním televizím nepovedlo navýšit ceny reklamy o plánovaných 19 až 25 %. Namísto toho ceny v lednu a únoru vzrostly pouze o jednotky procent. Důvodem je nižší vyprodanost reklamy, protože ekonomická krize nutí firmy omezit rozpočty na reklamu. Proto nelze očekávat, že by se televizím podařilo v tomto roce dosáhnout výrazných nárůstů výnosů.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory