Nový vyhledávač zboží na Centru
Společnost Centrum Holdings se snaží konkurovat službě Zboží.cz od portálu Seznam.cz spoluprací s firmou Miton Media a jejím nákupním rádcem Heuréka.cz. Dochází tak k jisté konsolidaci na poli vyhledávačů zboží na českém Internetu. Obě služby jsou nyní identické. Heuréka.cz loni v říjnu oslavila první narozeniny. Před časem byla spuštěna betaverze její mladší slovenské sestřičky Heureka.sk.
"Nové Zboží na Centrum.cz dokáže nyní hledat přes katalog, podle názvu, ale i podle ceny a dalších technických parametrů. Vedle toho už umí i zasvěceně poradit. Uživatelé si tak mohou nejen přečíst recenze ostatních majitelů zboží, profesionální recenze z časopisů nebo specializovaného nákupního rádce, ale mají možnost zeptat se majitelů určitého zboží na jejich zkušenost s užíváním konkrétního produktu. Vedle rad při výběru produktu dokáže nové Zboží poradit už nyní i při výběru toho správného obchodu, protože jednotlivé obchody jsou dlouhodobě ověřovány zákazníky. Pro trpělivé hledače nejnižších cen je připraveno sledování vývoje ceny produktu v grafech", shrnuje novou funkčnost vyhledávače zboží na Centrum.cz tisková zpráva.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz