(Kurzy.cz)
TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
Ředitelé obou komerčních televizí (TV Nova a TV Prima) očekávají, že televizní reklama utrpí letos méně než ostatní reklamní média. Reklamní spoty v TV jsou totiž nejúčinnějším nástrojem, jak zasáhnout masovou populaci. Podle nezávislých odhadů by v ČR výdaje na TV reklamy neměly v roce 2009 klesnout, ale přinejmenším stagnovat.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Sleva na manželku 2023 - 24.840 Kč. Slevu na manžela nebo manželku můžete uplatnit, pokud manželka / manžel nemá příjmy vyšší než 68.000 Kč.
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- TV NOVA dramaticky zvýšila ceník TV reklamy - bojkot inzerentů
- Tisk: Prima TV sníží ceny v reakci na krok TV Nova
- TV Nova a TV Prima se zřejmě pokusí změnit novelu zákona o digitálním vysílání
- Výdaje na TV reklamy na Slovensku v lednu klesly o 57 % r/r
- Výdaje na TV reklamu by v příštím roce mohly zpomalit
- TV Nova i Prima plánují zvýšení cen reklamy v příštím roce o cca 10%
- CETV: TV Nova opětovně zvýšila ceny reklamy pro nové klienty v prime time
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets