Marks&Spencer chce potraviny
Společnost v ČR provozuje 14 obchodů s oděvy, přičemž na jejich tržbách mají stále větší podíl právě značkové potraviny, které jsou nyní doplňkovým sortimentem. Několik stovek prodejen s potravinami řetězec Marks&Spencer provozuje ve Velké Británii a Irsku.
"V potravinách vidíme jeden z velmi významných potenciálních zdrojů naší budoucí expanze v ČR," řekl generální ředitel společnosti Marks&Spencer Czech Republic Dušan Mrozek. Prodej potravin v tuzemských obchodech řetězce podle něj rychle roste, firma proto v rámci rozšiřování české obchodní sítě mimo jiné uvažuje o prodejnách specializovaných pouze na tento sortiment.
Řetězec Marks&Spencer v českých prodejnách zavedl vlastní značkové potraviny v roce 2004, kdy jich měl v nabídce 500 až 600. Nyní si zákazníci mohou vybrat z dvojnásobného množství potravin, jako jsou polévky, hotová jídla, omáčky, marinády, sladkosti či vína. "Potraviny mají stále významnější podíl na našich tržbách," podotkl Mrozek.
Pokud se společnost Marks&Spencer rozhodne vybudovat v Česku síť prodejen s potravinami, tak by měly být podobné těm, které nyní provozuje ve Velké Británii a Irsku. "Jsou to supermarkety střední velikosti, které se zaměřují hlavně na trvanlivé i čerstvé potraviny denní spotřeby. Fungují v místech, kde je velká frekvence lidí, kteří v těchto prodejnách nekupují velké objemy zboží tak jako v hypermarketu, ale pořizují si kvalitní jídlo na dva či tři dny," řekl Mrozek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets