Stránka na pomoc Ježíškovi
Ježíška z českého trhu a hlavně z povědomí stále víc vytlačuje americký Santa Claus. Petice s názvem Zachraňte Ježíška tak chce ukázat, že lidem nejsou lhostejné české tradice a zvyky.
„Odmítáme, že by nám kdy nosil dárky červený americký tlouštík a tímto způsobem chceme vyzvat českou společnost a její představitele, aby nepodléhali vlivům ze západu,“ přibližuje smysl celého projektu student multimediálních komunikací Adam Dušek. Tvůrci projektu na internetových stránkách www.zachrantejeziska.cz vyzývají širokou veřejnost, aby svým podpisem vyjádřila podporu zachování tradičních vánočních svátků.
„Naše děti vidí kolem sebe samé Santa Clause. Jsou v obchodech, v televizi i v reklamách. Děti tak ztrácejí povědomí o českých Vánocích a my se s tím nechceme za žádnou cenu smířit,“ zdůraznil Tomáš Zdechovský, jeden z duchovních otců projektu.
Silná tradice Ježíška odolala za dob komunistického režimu pokusu prosadit do popředí Dědu Mráze a v současnosti o své místo musí bojovat právě se Santou Clausem. Jeho nejsilnější zbraní je masivní reklamní propagace nadnárodních firem a korporací, které v mnoha zemích dokázaly porazit místní tradice. „Z toho důvodu je podle nás nutné, aby si česká veřejnost uvědomila krásu a originalitu tradičních českých Vánoc a zachovala ji pro další generace. Přežili jsme Dědu Mráze, přežijeme Santu Clause,“ dodávají Zdechovský a Dušek z projektu Zachraňte Ježíška.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets