Výdaje za online reklamu stouply (27.11.2008)
Na dnešní tiskové konferenci to uvedli zástupci společnosti Mediaresearch. Reklamní výdaje podle ředitelky Sdružení pro internetovou reklamu Kateřiny Hrubešové rostou v souvislosti s blížícími se vánočními svátky. "V listopadu očekáváme další nárůst výdajů. Po Novém roce pak přijde propad," uvedla. Finanční krize se na útratě za inzerci na webech zatím neprojevila, protože zadavatelé naplánovali kampaně ještě před jejím vypuknutím. Vliv krize se tak podle odborníků projeví na výdajích v příštím roce. Nejvíce za reklamu na internetu v říjnu utrácel Vodafone, který zaplatil 12,5 milionu korun. Následuje Sazka s útratou 8,7 milionu a Česká spořitelna s výdaji 5,7 milionu Kč.
Největší díl z reklamních příjmů získal nejnavštěvovanější Seznam, kterému inzerenti zaplatili téměř 114 milionů korun, následuje Centrum Holdings s příjmem 65,5 milionu a Mafra s 51 miliony Kč. Na dalších místech skončil Ringier (12 milionů) a Internet Info (4,9 milionu Kč).
Návštěvnost tuzemských internetových serverů se v říjnu zvýšila téměř o čtyři procenta na 6,16 milionu uživatelů. Počet Čechů na internetu pak rostl podobným tempem na 4,75 milionu lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejlepší okamžik na tankování? Připlatíme si v létě za benzín i naftu?
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla