Výdaje za online reklamu stouply (27.11.2008)
Na dnešní tiskové konferenci to uvedli zástupci společnosti Mediaresearch. Reklamní výdaje podle ředitelky Sdružení pro internetovou reklamu Kateřiny Hrubešové rostou v souvislosti s blížícími se vánočními svátky. "V listopadu očekáváme další nárůst výdajů. Po Novém roce pak přijde propad," uvedla. Finanční krize se na útratě za inzerci na webech zatím neprojevila, protože zadavatelé naplánovali kampaně ještě před jejím vypuknutím. Vliv krize se tak podle odborníků projeví na výdajích v příštím roce. Nejvíce za reklamu na internetu v říjnu utrácel Vodafone, který zaplatil 12,5 milionu korun. Následuje Sazka s útratou 8,7 milionu a Česká spořitelna s výdaji 5,7 milionu Kč.
Největší díl z reklamních příjmů získal nejnavštěvovanější Seznam, kterému inzerenti zaplatili téměř 114 milionů korun, následuje Centrum Holdings s příjmem 65,5 milionu a Mafra s 51 miliony Kč. Na dalších místech skončil Ringier (12 milionů) a Internet Info (4,9 milionu Kč).
Návštěvnost tuzemských internetových serverů se v říjnu zvýšila téměř o čtyři procenta na 6,16 milionu uživatelů. Počet Čechů na internetu pak rostl podobným tempem na 4,75 milionu lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Kurzy historie, kurzovní lístek ČNB 23.11.2020, historie kurzů měn
- Kurzy historie, kurzovní lístek ČNB 24.11.2020, historie kurzů měn
- Výdaje za online reklamu stouply (27.11.2008)
- Výdaje na reklamu stoupnou o 3,2 procenta
- 27. 11. 2008 - čtvrtek
- Výdaje na internetovou reklamu stouply
- Výdaje na TV reklamu loni stouply o 14 %
- Forex: Čtvrteční dění na trhu (27.11.2008)
- TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
- Výdaje na TV reklamu v prosinci stouply o 25 %
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI