Bernard na stráži
V říjnu byla zahájena kampaň s láhví Bernardu stylizovanou do pozice Hradní stráže. „Snaha dosáhnout vyšších zisků vedla bohužel některé pivovary k hledání úspor i ve výrobě. Tradiční technologii nahradily technologií zjednodušenou, která umožňuje pivo vyrobit levněji a rychleji. Namísto odděleného hlavního kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích se používají zjednodušené výrobní postupy,“ píše se v tiskové zprávě. Kampaň pro Bernard vytvořila reklamní agentura Konektor, její kreativní ředitel Martin Charvát Strategii potvrdil, že kampaň nemá být prvoplánově euroskeptická: „Jde jenom o pivo, europiva jsou masově vyráběná piva, u kterých nehraje regionální tradice žádnou roli.“ I podle tiskového mluvčího Bernardu Zdeňka Mikuláška nejde o „žádný euroskepticismus, chceme jen upozornit na možná rizika globálního podnikání“.
Rodinný pivovar Bernard se také po dvouleté odmlce vrací k reklamní kampani „Svět se zbláznil, držte se“. „Na listopad máme připravený zcela nový reklamní motiv a část billboardových ploch je již vylepena, přesto jsme se nyní rozhodli vrátit ke kampani z roku 2006,“ vysvětluje Stanislav Bernard. Kampaň pivovaru je připravena na listopad.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?