Sodexho se mění na Sodexo
Česká pobočka mezinárodní skupiny Sodexo tak navázala na celosvětovou kampaň změny značky, jejímž cílem je její oživení, zjednodušení a podpora hlavního poslání společnosti.
Jako součást vývoje značky byly provedeny dvě hlavní změny: Logo bylo dynamizováno a dostalo nový grafický design, který omlazuje a osvěžuje značku. Z názvu bylo vypuštěno písmeno „h“ - jednodušší a dynamičtější název je lehčeji vyslovitelný a hláskovatelný pro lidi na celém světě
„Chceme, aby značka Sodexo odkazovala na kvalitu našich služeb a aby naši klienti a zákazníci vnímali její poslání dělat každý den lepším,“ říká marketingový ředitel společnosti Sodexo Pass Česká republika Tomáš Kopřiva.
Zjednodušení a omlazení. Sodexho se mění na Sodexo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI