Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Dokument je písemným stvrzením snahy obou subjektů spolupracovat při prezentaci Moravskoslezského kraje v České republice i zahraničí. Ta by měla přinést ovoce zejména v oblasti zvýšení turistické atraktivity kraje. Podpis deklarace mezi Moravskoslezským krajem a pivovarem Radegast znamená potvrzení dosavadní úspěšné spolupráce. Dokument popisuje hlavní oblasti, na které se chtějí oba subjekty zaměřit. Těmi je vzájemná výměna informací a podpora při propagaci Moravskoslezského kraje a pivovaru Radegast.
„Vítáme snahu soukromých subjektů, které vyrábějí produkty s jasnou příslušností k Moravskoslezskému kraji a mají zájem propojit propagaci svého zboží se zviditelněním zdejšího regionu,“ uvedl hejtman Evžen Tošenovský a dále doplnil: „Lidé se často zajímají odkud výrobek, který jim chutná, pochází. Nezřídka se pak snaží do těchto míst zavítat. Společná propagace regionu a místních produktů může do kraje přilákat další nové návštěvníky.“
Poteče proudem. Moravskoslezský kraj začne spolupracovat s pivovary.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI