Tři vykřičníky Ostravu nenadchly
Nové logo má podle autorů velmi jednoduše - třemi vykřičníky - vyjadřovat charakter města, jeho obyvatel a zeměpisnou polohu. Interpunkční znaménka mají být rovněž výrazem současného rozvoje Ostravy. „Vykřičníky za názvem Ostrava vyjadřují energii, sebevědomí a jakési furiantství a humor, které jsou typické pro Ostraváky,“ uvedl Aleš Najbrt z pražského ateliéru, který logo vytvořil.
Primátor Ostravy Petr Kajnar (ČSSD) věří, že si kontroverzní výtvor získá svou oblibu. První reakce lidí jsou ale velmi rozpačité. „Mně osobně se vůbec nelíbí, očekávala bych něco zajímavějšího,“ konstatovala jedna ez studentek vysoké školy. Další oslovená žena si rovněž myslela, že je příliš jednoduché a fádní. „Ani ty barvy mi nějak k Ostravě nesedí,“ podotkla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets