Kampaň Jobs.cz cílí na techniky
„V této kampani se zaměřujeme zejména na strojaře, o ty je na trhu práce spolu s IT pracovníky největší rvačka,“ říká člen autorského týmu kampaně Jaroslav Černý. Reklamní sdělení je jako vždy u Jobs.cz konceptuální, formou sugestivních sloganů, které chtějí cílovou skupinu přivést na myšlenku, že vysněná práce existuje na dosah ruky.
Cílem kampaně není prý jen zvýšit preference značky, ale hlavně pobídnout lidi, aby využívali technologických zlepšováků pro hledání práce – zejména JobsAgent neboli službu automatického prohledávání pracovních nabídek. Tu v současnosti na Jobs.cz používá přes 100 tisíc lidí, což je stoprocentní nárůst oproti lednu letošního roku.
Komplexní reklamní kampaň, která zahrnuje sponzoring TV pořadů na ČT a Nově, billboardy ve velkých městech a na D1 nebo printy, si společnost LMC vytvořila sama, bez pomoci agentury. Cílit bude také pomocí BTL. Zde vytvořila LMC kreativní koncept s mottem „to nejtěžší při hledání nové práce je uvázat si kravatu na přijímací pohovor...“ V neposlední řadě bude pochopitelně využito online prostředí. Kampaň, začíná 15.září a potrvá šest týdnů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejlepší okamžik na tankování? Připlatíme si v létě za benzín i naftu?
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla