UNICREDIT S ŽIRAFOU V KAMPANI
Kampaň na CLV, v rozhlase, na plakátech a letácích se zaměřuje na podnikatele a malé a střední firmy. Pracuje s mezinárodním komunikačním konceptem „Maybe“ („Možná“), který UniCredit Bank představila už během letní kampaně na poplatky za výběry z bankomatů v zahraničí.
Podle Prokopa Holečka z marketingového oddělení UniCredit Bank se důraz přesunul od posilování image značky, akcentované v předchozí jarní kampani, k vyzdvihování osobního přístupu ke klientům a flexibility konkrétních produktů. Celou kampaň, kterou pro UniCredit Bank připravila agentura Fabrika, dokresluje tisková reklama, jejímž motivem je žirafa, která se nevešla do objektivu fotografa.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets