Becherovka sladila produktovou řadu
V rámci revitalizace portfolia a vizuálního sjednocení všech výrobků byla původní černá etiketa nahrazena černo-červenou kombinací v designu ostatních výrobků firmy. Novou etiketu připravil britský designér Martin Blunt, který je také autorem vizáže v březnu představeného likéru Cordial. Kromě etikety KV 14 byla změněna i barva skla lahve ze zelené na hnědou, která má dát vyniknout červené barvě nápoje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?