Politicky nekorektní Dunkin’ Donuts
Objevily se totiž hlasy, že připomíná tradiční arabskou pokrývku hlavy. Kritici, jimž se podařilo prosadit politickou korektnost nad marketingovou strategií, tvrdili, že šála znamená symbolickou podporu muslimských extremistů a teroristů. V klipu stála Rayová s šálkem ledové kávy v ruce. Brzy se ozvali kritiky živené konzervativní komentátorkou Michelle Malkinovou, kteří pomocí blogů rozdmýchali vlnu onlinových stížností. Zatímco Malkinová s gustem psala o „symbolu vražedného palestinského džihádu“ a o oděvu, který podporuje ignorantská levice a celebrity, mluvčí firmy naopak tvrdil, že šálu má ve skutečnosti kašmírový design a vybrala ji profesionální kostymérka.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets